Splošni pogoji spletne trgovine www.gomzi.si/Trgovina v lasti podjetja VRTNARSTVO IN CVETLIČARSTVO GOMZI d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), ter Zakonu o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
Podatki o podjetju:
Vrtnarstvo in cvetličarstvo GOMZI d.o.o.
Podbrezje 207
4202 NAKLO
SLOVENIJA
ID za DDV: SI19934815
Matična št: 7057288000
TRR: SI56 0313 8100 0870 428
Telefon: 040 671-555
Email: info@gomzi.si
www.gomzi.si
FB: VRTNARSTVO GOMZI
Uporabniki spletne trgovine VRTNARSTVO GOMZI
Uporabnik spletne strani www.gomzi.si/Trgovina postanete, ko se registrirate na spletni strani. Ob registraciji prejmete uporabniško ime, ki je enako vašemu e-mail naslovu in geslo. Uporabniško ime in geslo določata in povezujeta vaše vnesene podatke. Z registracijo uporabnik pridobi pravico do nakupa.
Če želi uporabnik kadarkoli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori v svojem uporabniškem profilu.
Dostopnost informacij
Spletna trgovina www.gomzi.si/Trgovina se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije:
* identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko)
* kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
* bistvene značilnosti blaga
* dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
* pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
* vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
* način plačila in dostave
* časovno veljavnost ponudbe
* rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
* pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudba artiklov in cene
Spletna trgovina www.gomzi.si/Trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov pa je poslovanje preko naše spletne trgovine lahko moteno ali pa dostop celo ni mogoč.
Cene izdelkov v spletni trgovini www.gomzi.si/Trgovina so za registrirane uporabnike enake. Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo od trenutka oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila: PayPall, predračun, po povzetju ali osebni prevzem.
Postopek nakupa
Izbira izdelka: Na spletni strani www.gomzi.si/Trgovina izdelek in kliknite na povezavo ‘‘V košarico’’. Sistem te obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite gumb - povezavo ''Nadaljuj z nakupovanjem '' in se vrnete nazaj v spletno trgovino. Če želite zaključiti nakup, kliknite gumb - povezavo ''Nadaljuj na blagajno'' in sistem vas pripelje v nakupovalno košarico.
Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice: Na spletni strani www.gomzi.si/Trgovina se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki so jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in ikono koša ''odstrani''. Če želi uporabnik dodati določen izdelek v košarico, mora klikniti na povezavo ''Nadaljujte z nakupi''. S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj spletno trgovino.
Nakupovalna košarica: Za dokončanje naročila morate izpolnite potrebna polja.
Naslov za dostavo: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.
Obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun - registracija in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni.
Promokuponi : Če ima uporabnik veljaven kupon za popust jo vpiše v ustrezno polje (PROMOKODA) in klikne gumb potrdi.
Strošek dostave: Uporabnik lahko izbira med dostavno službo Pošto Slovenije ali osebnim prevzemov na sedežu podjetja: Podbrezje 207, 4202 NAKLO
Način plačila: Izbira se lahko med tremi načini plačila: Plačilo po povzetju, plačilo po predračunu in Paypal plačilo.
Pregled naročila: Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine, vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.
Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb 'Potrjujem naročilo''. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst ''Vaše naročilo je bilo uspešno. Hvala vam za nakup! Številka vašega naročila je: xxxx.''
Med nakupovanjem in pred oddajo naročila ima potrošnik po izbiri blaga omogočen pregled celotne vsebine naročila ( košarice), vključno s količino in ceno, strošek dostave in še vedno lahko popravlja napake, ali dodaja ali odvzema količine izdelkov.
Vse pogodbe / računi so shranjeni na strežniku www.gomzi.si/Trgovina v zavihku moj račun na gumbu zgodovina naročil so razvidna vsa naročila - računi/pogodba. In je ob registraciji dostopna potrošniku oz. je potrošniku na voljo na njihovo pisno zahtevo.
Načini plačila
S PayPal na račun podjetja VRTNARSTVO IN CVETLIČARSTVO GOMZI D.O.O.
Po predračunu (UPN nalog) na račun podjetja VRTNARSTVO IN CVETLIČARSTVO GOMZI D.O.O.
Po povzetju preko Pošte Slovenije. V primeru dostave preko dostavne službe in plačila po povzetju, dostavna služba zaračuna še dodatno provizijo po ceniku dostavljavca.
Osebni prevzem na sedežu podjetja PODBREZJE 207,4202 NAKLO, stroškov prevzema ni, je pa možnost plačila samo z gotovino.
Naročilo
Kupoprodajna pogodba med www.gomzi.si/Trgovina in kupcem je v spletni trgovini www.gomzi.si/Trgovina sklenjena v trenutku, ko sistem spletne trgovine www.gomzi.si/Trgovina kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Podatki o naročilu). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za www.gomzi.si/Trgovina kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in tel. številko). Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku www.gomzi.si/Trgovinain je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.
Dostava
Stroški dostave po Sloveniji so enotni ne glede na lokacijo dostave in znašajo 3,50€ z DDV.
Možen je osebni prevzem na lokaciji: PODBREZJE 207,4202 NAKLO po predhodnem dogovoru, v tem primeru stroškov dostave ni.
Ti pogoji veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Za dostavo izven Slovenije se zaračunajo stroški dostavnega pogodbenega podjetja Pošte Slovenije.
Rok dostave
Vsa naročila, oddana in plačana med delavnikom pred 12. uro, odpošljem že isti dan v primeru plačila po povzetju ali preko PayPala. Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu pošljemo takoj, ko prejmemo nakazilo na TRR. Naročila naročena med vikendom in prazniki pošljemo takoj naslednji delovni dan.
Izdaja računa
Kupec ob naročilu prejme račun skupaj z izdelki. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.
Kode za popust
Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu preko spletne trgovine www.www.gomzi.si/Trgovina. Aktivno kodo najdete na reklamnih sporočilih, v e-mail obveščevalcu ali drugih medijih.
Koda ugodnosti je časovno omejena, če ni koriščena v času aktivnosti, je neveljavna.
Koriščenje kode:
• Izberite artikle v spletni trgovini, jih dajte v košarico
• Ob zaključku nakupa v okence »PROMOKODE« vpišite kodo za popust in kliknite na gumb »V redu«
• Za en nakup je možno uporabiti eno kodo za popust
• Ko uporabite kodo za popust se popust avtomatsko odšteje od vrednosti naročila.
Obveščanje o nakupu
Kupec bo po oddaji naročila obveščen po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Pod svojim uporabniškim imenom lahko preverja status in vsebino naročila.
Za zagotavljanje točnosti dobave, lahko kupca pokličemo na njegovo kontaktno številko.
Postopek nakupa za pravne ali fizične kupce je popolnoma enak, le da ob koncu naročila vpiše pravna oseba naziv podjetja in davčno številko. Plačilni pogoji ostajajo enaki.
Varnost
Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov preko ponudnika Paypal. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku podjetja GOMZI D.O.O.
Varovanje osebnih podatkov
Spletna trgovina www.gomzi.si/Trgovina se zavezuje k trajnem varovanju vseh podatkov kupcev v skladu z ZVOP -1.
Za nedoločen čas varuje podatke kot so: ime, priimek, e naslov, kontaktni telefon, naslov, čas in datum registracije.
Podatke uporabljamo izključno za izvedbo naročila in potrebno komunikacijo s stranko.
Podatki kupcev ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren kupec sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla, ter potrebno protivirusno zaščito svojega računalnika.
Več o tem si lahko preberete v naši politiki zasebnosti. S sprejetjem tega dokumenta se strinjate tudi z našo politiko zasebnosti.
Omejitev odgovornosti
Kolektiv GOMZI D.O.O. po svojih najboljših močeh zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh. Kljub temu se lahko rok dobave spremeni , v takem primeru bomo kupca obvestili o spremembi.
Odgovornost za stvarne napake
Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov (info@gomzi.si) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: VRTNARSTVO IN CVETLIČARSTVO GOMZI D.O.O. PODBREZJE 207 4202 NAKLO, SLOVENIJA. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.
Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz. koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
Komunikacija
GOMZI D.O.O. bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska ali FB sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
pošiljatelj bo jasno razviden,
različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.
Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:
jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo www.gomzi.si/Trgovina izrecno spoštovala.
Ocene, mnenja in priporočila
Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.
GOMZI D.O.O. omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih GOMZI D.O.O. pregleda. GOMZI D.O.O. ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in GOMZI D.O.O. dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na www.gomzi.si/Trgovina.
Pravno obvestilo
Spletna trgovina www.gomzi.si/Trgovina in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.
Pritožbe in spori
GOMZI D.O.O. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po vseh močeh se bomo trudili izpolnjevati svoje dolžnosti in vzpostavili učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določili osebo s katero se, v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali preko elektronske pošte.
Pritožba se odda preko e-poštnega naslova info@gomzi.si. Postopek je zaupen. V petih delovnih dneh bomo potrdili prejem pritožbe in vam sporočili trajanje postopka pritožbe.
Prizadevali se bomo po najboljših močeh, da se spori rešujemo sporazumno in ne preko sodišča.